Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרת' | מערב אוסטרליה | אוסטרליה

פרת' | מערב אוסטרליה | אוסטרליה
Facebook
Twitter
LinkedIn

פרת אוסטרליה

פרת 'לא תמיד נמצא ברשימת האנשים שיורדים, שלא לדבר על מחליטים לעבור לאוסטרליה, אבל כשמדובר במגורים ובעבודה באחת הערים היפות בעולם בשנים הקרובות, תוכלו לראות ולבקר כשאנשים יורדים. פרת 'רגועה, שקטה ובטוחה, והחופים הלא מיושבים הרבים לאורך החוף מגדירים את אורח החיים. למדינה 19 חופים יפים, הבא רק כמה קילומטרים מפרת ', ממש מחוץ למלבורן. כפי שאומר תעשיית הנכסים, אם אתה אוהב את זה, אתה יכול לחיות ולעבוד בפרת במחיר סביר מאוד.

תוסיפו לזה את העובדה שגם יוקר המחיה בפרת 'זול

ותשמחו לעבור לפרת'. יש הזדמנויות עבודה נהדרות וזמינות סבורה ואני חושב שזה יתרון עצום לעבור לפרת 'ולחסוך את הכסף שהרווחת קשה בזמן שאתה גר כאן מאשר בכל מקום אחר באוסטרליה. כמקצוען בענף הכרייה, עם כרייה כמקור ההכנסה העיקרי של אנשים רבים במערב אוסטרליה, זה הגיוני ביותר לעבור להתגורר באדלייד, מלבורן, סידני, בריסביין, קנברה, אדלייד ומלבורן כדי לעבוד ולקדם את הקריירה שלך.

אם אתם מחפשים מקום להירגע אחרי כל הפעילויות בפרת ', קרנבון היא התשובה.

אם יש לכם קצת יותר זמן

תכננו טיול לנהר מרגרט, יעד תיירותי פופולרי בפרת ', שם תוכלו להיות בלב העיר תוך כמה שעות בלבד. יתרה מכך, פרת 'הוא קטן, אך עדיין מציע את כל השירותים הצפויים של עיר מודרנית. למרות שהיא רחוקה מכל עיר אוסטרלית אחרת, היא מציעה גישה נוחה לשאר העולם. אתה יכול גם לחקור את פרת 'ופרמנטל מכיוון שלפרת יש את תשתיות הרכיבה וההליכה הטובות ביותר באוסטרליה.

למי שמעוניין בפעילויות אקטיביות יותר כשעובר לאוסטרליה

חופי פרת 'הם מקום טוב להתאמן בו בספורט. בין אם אתם מתחממים בחום היבש של המדינה או בים התיכון, המעבר לפרת ', מושלם למחצית הדרומית של מערב אוסטרליה, נותן לכם את ההזדמנות ליהנות מהאקלים לצמיתות.

פרת נחשב כבירת החינוך של אוסטרליה וסטודנטים הלומדים בפרת 'יודעים שהם מקבלים את אחד ממוסדות החינוך הטובים ביותר שיש לאוסטרליה להציע

אם אתם עוברים לפרת ', יש לכם יתרון לדעת שהיא העיר האוסטרלית הקרובה ביותר לבריטניה. למעגל מחצית העולם יש בהחלט אתגרים, אך אם פרת 'עושה טוב מבחינת השכלה, אפשרויות עבודה ואספקטים אחרים של החיים, אז כדאי שתשקול להעביר את המשפחה שלך למקום בטוח למדי לחיות, לעבוד ולחיות.

מדוע כל כך הרבה גולים בריטים עברו לפרת 'שבמערב אוסטרליה, ומדוע גם אתם צריכים. ביבי היא חלק מקהילת הגולים האוסטרלית ומתגוררת בפרת ', מערב אוסטרליה. בקר באתרי האינטרנט הבאים כדי ללמוד עוד על העיר והמתקנים שלה.

ממשלת מערב אוסטרליה מנהלת קמפיין להתקנת 15 חיישני איכות אוויר לראשונה, תשעה מהם נמצאים במטרופולין פרת '.

הוא ממוקם בחלק המערבי של מערב אוסטרליה, על הגבול בין דרום אוסטרליה לניו סאות 'ויילס. האקלים דומה לערים גדולות אחרות באוסטרליה כמו סידני, מלבורן ובריסביין. קיץ יבש יותר ים תיכוני מאשר טרופי, מה שאומר שיש הרבה פחות לחות והחורף יבש יותר.

זה הופך את העיר לנקודת ביניים אידיאלית באוסטרליה

ופרת 'עשוי להיות "עצירת ביניים" אידיאלית עוד יותר בעתיד, לאור קרבתה לערים מרכזיות אחרות כמו סידני, מלבורן ובריסביין. פרת 'הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר לטיסות ללא הפסקה בין סידני למלבורן ומרכז מרכזי לטיסות בינלאומיות מאוסטרליה לארצות הברית ולאירופה. קנטאס הוסיפה לאחרונה מספר טיסות ללא הפסקה לניו זילנד, תוך שימוש בפרת 'כנקודת גישה. בעוד ש- Qantas ו- Virgin Australia מציעות אפשרויות לבריסביין ומלבורן, אך תוכלו גם לעצור בסידני. נניח שיש לך הזדמנות לבלות סוף שבוע ארוך בפרת, ולעבור את פרת 'בדרכך ללוס אנג'לס או לניו יורק. אם אתם טסים מלוס אנג'לס, ניתן להגיע אל פרת 'תוך פחות משעה וחצי ותוכלו לטוס חזרה למלבורן או לסידני תוך קצת יותר משעתיים. תלוי אם אתה נוסע במהלך השבוע, בשבת או ביום ראשון, ישנן שתי אפשרויות: אתה יוצא ממזרח פרת ועוזב את תחנת פרת ', או שאתה חוצה את העיר בדרך חזרה ממלבורן, בריסביין, סידני או מלבורן.

מחירי הנכסים בפרת 'צנחו בסך הכל ב -20 אחוז משיאם בשנת 2014

והעיר מחירה כעת את הנכס הממוצע הנמוך ביותר לקילומטר רבוע במדינה. פירוש הדבר שפרת 'זול יותר מבחינת זול יותר מכל עיר אוסטרלית אחרת. יוקר המחיה בפרת 'נמוך יותר מאשר במלבורן, סידני, בריסביין, אדלייד, מלבורן וסידני. מרבית החברות הגדולות פועלות מחוץ לפרת ', למעט הלשכה האוסטרלית לסטטיסטיקה, הממשלה הפדרלית ואוצר אוסטרליה.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

Picture of אבישי - אוהב לחקור אודות אוסטרליה

אבישי - אוהב לחקור אודות אוסטרליה

מדינה קסומה ביופייה! אני כל פעם למד דברם חדשים אודות אוסטרליה.

לקבלת ייעוץ מקצועי ותכנון טיול לאוסטרליה השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים באתר
פרסומת
באנר זה פנוי להשכרה
מקום זה פנוי להשכרה באתר

מאמרים נוספים בנושא: