Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נמל פרמנטל / The Port of Fremantle | בילויים | אוסטרליה

נמל פרמנטל / The Port of Fremantle | בילויים | אוסטרליה
Facebook
Twitter
LinkedIn

עיר נמל באוסטרליה

מאות אנשים מרחבי העולם יצאו לחוות את מה שיש לפראמנטל להציע כאשר מרוץ הקליפר חוזר לפדר מועדון השייט בדצמבר. שייט חוף קימברלי מפרם דוקיארד בפרת 'שבמערב אוסטרליה, המסתיים בדרך כלל בבריסביין או בסידני, מבקר בנמלי ג'רלדטון, ברום ואקסמות' במסלול של 8-9 יום. אוסטרליה היא היעד היחיד לסיור בן יום מפרת 'לפרת', בריסביין, סידני ומלבורן. אלה כוללים את הנמלים של נמל מלבורן, אדלייד, מלבורן ופרת ', כמו גם את הנמלים הגדולים האחרים של פרת'.

שהייה בפרמנטל

היא אופציה נהדרת לכל מי שרוצה לנצל את שירותי הנמל בזמן שהם אולי בשייט או חופשה. נוסעים המעוניינים לבקר בפרת 'יכולים לקחת מונית ישירות מחוץ לטרמינל או לקחת אוטובוס או רכבת מנמל פרת' למרכז המבקרים בעיר או משם לשדה התעופה הבינלאומי פרת '. שירות הסעות בין הערים למרכז המבקרים מספק על ידי החשמליות Frem Dockyard.

אוקלנד

ניו זילנד, היא נמל פרשת מים להורדה בין סידני לבריסביין, אך לעתים רחוקות יש צורך להזמין טיסה מפרמנטל לאוקלנד, או אפילו ללינה בעיר. מעבורות נוסעים מציעות שירות קבוע קבוע בין נמל פרת 'לסידני, בריסביין ומלבורן. ניתן להזמין מראש גם הפלגות באוסטרליה וניו זילנד מ- Frem Dockyard, בין אם זה פרימנטל לסידני, שייט פרת 'למלבורן או שייט באוסטרליה לניו יורק.

הנמל מטפל כמעט בכל סחר המכולות במערב אוסטרליה ומשמש כחוליה חשובה בעולמה של WA

כרשת נמלים. זהו הנמל הראשי ומשלוח מכולות רגיל ומשלוח רכבי RoRo מוצע ישירות לבריטניה מנמל פרימנטל. צוות קטן אך מסור בנמל מקל על הסחר שעובר בפרת מדי שנה. נמלי השיחות הכלולים הם נמל פרת ', פרת' רציף, נמל פרת ונמל התעופה הבינלאומי פרת ', כמו גם נמל התעופה פרת'.

מרשם הספנות של נמל דרבי מראה לאן הוא נוסע ומפרט את כל הספינות המגיעות לפרמנטל, כולל תאריך ההגעה, השעה ומקום ההגעה, כמו גם מספר הנוסעים והצוות על הסיפון.

הרשומות העדכניות ביותר עבור נמל פרמנטל נמצאות ברשומות של מחלקת אור הנמל באתר נמל דרבי. מידע על מגדלורים במערב אוסטרליה ניתן למצוא באתר האינטרנט שלהם, כמו גם מידע על מחלקת המגדלורים של עיר פרת '.

הבניין הגבוה ביותר באמצע

הוא רשות הנמלים ומימין המוזיאון הימי של אוסטרליה. לאחר ביקור בתערוכות המורשת הימית של פרת 'וביקור בכלא פרמנטל המוגן על ידי אונסק"ו משנת 1852, תוכלו לטייל בנמל דרבי כדי לראות את המוצגים ולבקר במוזיאון. הנמל ממוקם בקצה המערבי של המזח של המוזיאון הימי.

שליטה בנמלים ובספנות במערב אוסטרליה הייתה אחת התפקידים המינהליים הראשונים שמילאה הממשלה הקולוניאלית של WA

השליטה בפונקציה זו עברה לזמן קצר למחלקת אור הנמל, שהוקמה בשנת 1852 לפני שהועברה לידי קרן הנמל פרמנטל לאחר הקמתה בשנת 1903.

באוגוסט 1829 מונה מנהל הנמל הראשון של פרמנטל למפקד הנמל ו מנהל על ידי הממשלה הקולוניאלית של מערב אוסטרליה. עשרה ימים לאחר מכן, דוור בריטי שנסע מסידני ללונדון היה הדוור הבריטי הראשון שהגיע ונחת בפרם הנמל.

נמל פרמנטל תחום בנהר הברבורים

הזורם לחוף פרת ', ויש שובר גלים כדי להבטיח עגינה בטוחה לספינות בנמל היבשה. הנמל החשוב ביותר של מערב אוסטרליה הוא נמל פרת ', הנמל השני בגודלו באוסטרליה והשלישי בגודלו בדרום אוסטרליה. הוא מורכב משלושה נמלים עיקריים: נמל מרגרט ריבר, הממוקם בקצה המערבי של מרכז העיר, ונמל שני, פרם דוק, שנבנה בצד המערבי של רצועת קרקע צרה בין שתי הדרכים הראשיות.

Fremantle נצפה על ידי המזח הארוך, המשתרע עד למקום בו החוף פתוח כעת לים. לפני פתיחת הנמל הוא שימש בסיס לספינות לעגנות אי שם בים בפרמנטל.

עם סיום היציאה של הנמל

פורסט דאג לבריטים לקבל את פרמנטל כנמל שיחות חבילות דואר. הוא ניצח כאשר מנהל הדואר הכללי בלונדון הודיע למנהל הדואר הכללי של פרת 'כי אלבני תוחלף בשיחת דואר בנמלים. התוכנית אמורה לעלות לרדיו ABC פרת 'בשעה 19:30 ביום שבת, 14 באוקטובר. —- קווינסלנד ומזרח אוסטרליה קיבלו את אותה התוכנית, וגם נמל פרמנטל היה מרוצה מהגעת האונייה Sun Princess , שהפליגה ממלבורן ב -1 באוקטובר 1953. האוניברסיטה הלאומית האוסטרלית, אוניברסיטת מערב אוסטרליה ואוניברסיטת פרת 'צפויות לבקר בפרת', אדלייד, בריסביין, סידני, מלבורן, קנברה ובריסביין באוקטובר ובנובמבר.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

Picture of אבישי - אוהב לחקור אודות אוסטרליה

אבישי - אוהב לחקור אודות אוסטרליה

מדינה קסומה ביופייה! אני כל פעם למד דברם חדשים אודות אוסטרליה.

לקבלת ייעוץ מקצועי ותכנון טיול לאוסטרליה השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים באתר
פרסומת
באנר זה פנוי להשכרה
מקום זה פנוי להשכרה באתר

מאמרים נוספים בנושא: